COMENÇA EL 10è FESTIVAL DE SENDERISME DE LA VALL FOSCA

Comença la 10a Edició del Festival de Senderisme a la Vall Fosca per potenciar la figura del guia de muntanya, amb activitats pensades per a tots els públics.

Juliol 11, 2025 - 23:48
Updated: 1 any fa
0 154

Aquest dijous ha començat la programació del Festival de Senderisme de la Vall Fosca, que enguany celebra el desè aniversari. La proposta, que s’allargarà fins diumenge, 13 de juliol, inclou una desena d’activitats, per a tots els públics. Un festival pensat per reivindicar la figura dels guies de muntanya.

Una professió essencial, que permet als visitants interpretar l’entorn, i gaudir d’una experiència més enriquidora i respectuosa.

Durant el cap de setmana es descobriran vestigis de la guerra civil a la Vall Fosca, es realitzarà un taller familiar de supervivència o es podrà fer de traginer durant unes hores.

Parlen al vídeo:

ISI JOVÉ, GUIA DE MUNTANYA AL PALLARS JUSSÀ

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User