‘GUST DE LLEIDA’ ES PRESENTA AL GASTRONOMIC FORUM BARCELONA

Un tast de productes del territori ha donat a conèixer la marca ‘Gust de Lleida’ al Gastronomic Forum Barcelona, que agrupa productors, institucions i cuiners.

Novembre 04, 2025 - 20:42
Updated: 12 mesos fa
0 125

La marca ‘Gust de Lleida’ es dona a conèixer al Gastronomic Forum Barcelona. El projecte, que uneix productors, institucions i cuiners, s’ha presentat dins l’espai Rebost de Catalunya. La sessió també ha inclòs un tast gastronòmic amb productes que reflecteixen la manera de fer i els sabors del territori. 

La degustació ha estat un recorregut per la demarcació lleidatana i Pirineu amb elaboracions com pera de Lleida amb vi de Sort o torró d’Agramunt amb melmelada de poma de la Vall de Boí.

L’objectiu del projecte és potenciar la qualitat, la sostenibilitat i la identitat territorial.

Fins a una cinquantena de productors de Lleida, Alt Pirineu i Aran participen en el Gastronomic Forum Barcelona, que s’allarga fins dimecres 5 de novembre.

Parlen al vídeo:

JORDI VERDÚ, VICEPRESIDENT DEL PATRONAT DE PROMOCIÓ ECONÒMICA DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA

TONI ALONSO, XEF DEL PROJECTE BO DE SHALOM-FUNDACIÓ ILERSIS

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User