LA CUP REAFIRMA EL CENTRE DE RECERCA DE LA LLET I EL FORMATGE PER CREAR FEINA ESTABLE

La CUP proposa un nou model econòmic, que asseguri feina estable i de qualitat. Per aquest motiu reafirma el desenvolupament del centre d’investigació de la llet i el formatge, per potenciar el sector primari i permetre retorn de joves.

Maig 12, 2023 - 22:50
0 333

Un dels eixos centrals de la CUP a la Seu d’Urgell, el treball, es centra en proposar un nou model econòmic, que asseguri feina estable i de qualitat per fixar població. Davant la proposta impulsada, durant l’any passat, per crear un Hub tecnològic a la Ciutadella de Castellciutat, amb un cost de gairebé 16 milions d’euros i veient que només hi ha hagut una empresa interessada, tot i que la previsió era tenir-ne un centenar, veuen necessari plantejar alternatives. 

Amb la proposta, el grup vol potenciar el sector primari, amb llocs de treball estable, i permetre el retorn del jovent qualificat, amb feines d’investigació. 

Parlen al vídeo: BERNAT LAVAQUIOL, ALCALDABLE DE LA CUP A LA SEU D’URGELL

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User