LA FALTA DE NEU AFECTA LLEUGERAMENT LES RESERVES D'AQUESTES FESTES DE NADAL

Gener 08, 2024 - 23:17
0 104

El sector hoteler de Cerdanya fa un balanç força positiu del volum de reserves que ha tingut aquestes festes de Nadal i Reis. Tot i això, els hotelers consideren que la manca de neu ha fet que alguns esquiadors hagin optat per posposar l'estada al Pirineu.

L'ocupació ha estat del voltant del 80 i 90% del 26 al 30 de desembre, fregant el ple la nit de Cap d'Any. Del 2 al 7 de gener ha estat lleugerament més fluixa que altres anys. 

Per ara les reserves d'aquest mes de gener i del febrer es mantenen, a l'espera de que millori la situació a les estacions d'esquí. 

El sector turístic cerdà confia, doncs, en rebre esquiadors i visitants el que queda d'hivern i poder, així, allargar la temporada fins Setmana Santa.

Parlen al vídeo: MÒNICA ISERN, PORTAVEU DE L'ASSOCIACIÓ D'HOTELS I CÀMPINGS DE CERDANYA

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User