LES ROSES I ELS LLIBRES OMPLEN LA SEU D’URGELL PER LA DIADA DE SANT JORDI
Roses i llibres centren la diada de Sant Jordi a la Seu d’Urgell amb una quarantena de parades que també han inclòs gastronomia i artesania.
El Passeig Joan Brudieu s’ha convertit, un any més, en l’epicentre de la celebració de Sant Jordi a la Seu d’Urgell. Més de quaranta parades han vestit l’espai de llibres, roses, gastronomia i artesania en una jornada que ha mantingut bon ambient al llarg del dia. Enguany, la literatura infantil i juvenil ha guanyat terreny entre les propostes.
La venda de roses ha estat constant des de primera hora. Tot i la varietat de propostes, la tradicional segueix sent la més escollida.
La jornada també ha comptat amb la presència d’entitats, escoles de la ciutat i associacions.
Entre les parades, l’Associació Llibres del Pirineu ha programat sessions de contes per a uns cinc-cents infants de la Seu d’Urgell i signatura de llibres amb autors pirinencs.
Parlen al vídeo:
SÒNIA MATARÓ, CORRESPONSABLE DE LA LLIBRERIA INFANTIL I JUVENIL ‘EL REFUGI KANALLA’
ISIDRE DOMENJÓ, PRESIDENT DE L’ASSOCIACIÓ LLIBRE DEL PIRINEU
MAR PIZARRO, FLORISTERIA BALBINA
XAVI FONT, FLORISTERIA LA SERRA
DAN SUÁREZ, ESTUDIANT D’INEFC PIRINEUS
Quina és la teva reacció?
Like
0
No m'agrada
0
Love
0
Funny
0
Wow
0
Sad
0
Angry
0



Comentaris (0)