MARXA LENTA ENTRE VILAMITJANA I LA POBLA DE SEGUR DIVENDRES
Per la seva banda, divendres a la tarda el gremi de la pagesia del Pallars Jussà va fer una marxa lenta entre Vilamitjana i la Pobla de Segur, amb la participació d’una vintena de tractors.
Per la seva banda, divendres a la tarda el gremi de la pagesia del Pallars Jussà va fer una marxa lenta entre Vilamitjana i la Pobla de Segur, amb la participació d’una vintena de tractors, que van provocar més de cinc quilòmetres de cues a les carreteres C-1412b i C-13. La marxa va començar a dos quarts de sis de la tarda i va arribar a la Pobla un parell d’hores més tard.
Des del Gremi de la Pagesia s’anunciava el mateix divendres que les mobilitzacions i els talls serien indefinits fins a obtenir resposta.
De fet, dijous passat van lliurar un nou plec de reivindicacions a la Delegació del Govern a l’Alt Pirineu i Aran.
Parlen al vídeo: GERARD CARDONA, PORTAVEU REVOLTA PAGESA PALLARS JUSSÀ
Quina és la teva reacció?
Like
0
No m'agrada
0
Love
0
Funny
0
Wow
0
Sad
0
Angry
0



Comentaris (0)