TOT APUNT PER LA XII EDICIÓ DE L’AMBRUIXA’T DE RIBERA DE CARDÓS

Arriba la 12a Edició de l’Ambruixa’t, la Fira de Bruixes i Encantades de Vall de Cardós, amb bones expectatives i un interès creixent per part dels assistents a l’esdeveniment.

Agost 20, 2025 - 21:03
Updated: 1 any fa
0 141

Arriba la 12a edició de l’Ambruixa’t, Fira de Bruixes i Encantades de Vall de Cardós, on es combina tradició i festa perquè tothom pugui gaudir dels mites del Pirineu. Tot i seguir amb la fórmula d'èxit d’altres anys com el Ball de Bruixes o el Correfoc, aquesta edició també porta novetats.

Les noves descobertes històriques sobre les anomenades bruixes s’han acabat introduint en una festa que va nèixer de manera molt popular i lúdica.

L’increment any rere any de la participació de veïns i veïnes així com del turisme augura un bon futur a un esdeveniment centrat en una temàtica de plena actualitat com són les bruixes i el que les rodeja.

Parlen al vídeo:

JOEL BARÓ, ALCALDE DE LA VALL DE CARDÓS

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User