UN ESPECTACLE DE DANSA VERTICAL TANTA EL DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA A LA SEU

Maig 02, 2022 - 10:03
Updated: 4 anys fa
0 346

La Seu d’Urgell ha celebrat el Dia Internacional de la Dansa amb tallers i activitats durant tot el dissabte, programació que ha tancat Pere Vilarrubla, ballarí de dansa vertical, amb un espectacle a la façana lateral del Consell Comarcal de l’Alt Urgell.
Vilarrubla ha mostrat en primícia a la ciutadania de la Seu, una part de l’espectacle, que està treballant des de fa molt temps, i que acabarà de dissenyar a partir de les sensacions en aquesta primera mostra.
L’artista explica que intenta reflexionar sobre temes relacionats amb la justícia entre les persones i amb l’equilibri de les coses, a través del llenguatge de la dansa.
Aquest acte s’ha emmarcat dins la commemoració del Dia Internacional de la Dansa, organitzat per l’Espai Dansa de la Seu d’Urgell.

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User