UNES 500 PERSONES PASSEN PELS CONCERTS A LA FRESCA DE LA POBLA DE SEGUR

La Pobla de Segur tanca aquesta setmana els concerts d’estiu a la fresca amb molt bona assistència de públic. A llarg dels 4 concerts que s’han fet els dimecres a la nit han passat unes 500 persones i cal sumar-hi les actuacions musicals de petit format que s’han fet els dijous d’estiu a les diferents placetes de la Pobla.

Agost 25, 2022 - 22:23
Updated: 4 anys fa
0 405

La Pobla de Segur tanca aquesta setmana els concerts d’estiu a la fresca amb molt bona assistència de públic. A llarg dels 4 concerts que s’han fet els dimecres a la nit han passat unes 500 persones i cal sumar-hi les actuacions musicals de petit format que s’han fet els dijous d’estiu a les diferents placetes de la Pobla. A banda, d’altres propostes puntuals però que ja s’han convertit en un reclam.

Els concerts a la fresca dels dimecres es van començar l’any 2020 i és la secció de voluntaris de cultura de la Pobla qui se n’encarrega.
RAMON ENRIC GUIMÓ, REGIDOR DE CULTURA LA POBLA DE SEGUR
Enguany s’ha pogut gaudir d’un concert a capella, de música folk, jazz, pop i Donesstring ha tancat el cicle d’enguany.

Parlen al vídeo: RAMON ENRIC GUIMÓ, REGIDOR DE CULTURA LA POBLA DE SEGUR

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User