CAL JAUME D’ALL OBRE AQUEST OCTUBRE COM A NOU ESPAI DE TROBADA D’ISÒVOL
Cal Jaume d’All obrirà les seves portes aquest mes d’octubre, després de dos anys de treballs. Isòvol estrenarà, doncs, aquest espai multifuncional que inclou una ludoteca, una granja-botiga de proximitat i un 'coworking'.
El municipi d'Isòvol farà un pas endavant en la dinamització del seu teixit social i econòmic aquest mes d’octubre. Després de dos anys de treballs de reforma i adequació, les obres del nou espai multifuncional Cal Jaume d’All ja han finalitzat. Amb l'edifici totalment a punt, l’Ajuntament ja ha pogut licitar la gestió del servei per a la seva posada en marxa immediata.
L'equipament neix amb el propòsit de ser un punt de referència per als veïns i veïnes. Compta amb una ludoteca, espai de coworking dissenyat per facilitar el teletreball o l'estudi i una granja-botiga de productes de proximitat.
L’origen d’aquest projecte es remunta a l’adquisició, per part del consistori, d’un antic paller en desús situat al bell mig del centre urbà d’All. La compra de l'immoble es va formalitzar mitjançant un contracte de vitalici. L'objectiu principal de l'actuació ha estat oferir a als veïns i veïnes un espai modern de trobada, aprenentatge i activitat econòmica.
L’actuació ha tingut un cost 400.000 euros. Per a fer front a aquesta inversió, l’Ajuntament d'Isòvol ha aportat uns 50.000 euros de recursos propis. La resta del pressupost s’ha pogut cobrir gràcies a l'obtenció de diverses subvencions d'altres administracions, com ara a través dels fons europeus FEDER, les línies d’ajuts específiques destinades a la mitigació del canvi climàtic i el programa Arrels, orientat a la lluita contra el despoblament i el foment del desenvolupament rural local.
Parlen al vídeo:
JOAN BERTRAN, ALCALDE D’ISÒVOL




