CLOENDA DE LA COMMEMORACIÓ DELS 920 ANYS DE LA REDACCIÓ DELS GREUGES DE GUITARD ISARN
Després d’un any d’activitats, l’Associació d’Amics de la Vall de Caboet ha tancat la commemoració dels 920 anys de la redacció dels Greuges de Guitard Isarn.
La commemoració dels 920 anys de la redacció dels Greuges de Guitard Isarn ha tancat aquest mes de març amb una acte a l’Institut d’Estudis Ilerdencs. La celebració ha comptat amb una àmplia programació al llarg d’un any, impulsada per l’Associació d’Amics de la Vall de Caboet.
Un dels principals actes va ser la primera edició de la Rancurada Cultural amb portes obertes a Sant Serni de Cabó, lectura dels Greuges i una taula rodona.
Les activitats, amb la col·laboració de diverses institucions d’àmbit acadèmic i cultural, han donat a conèixer la importància històrica i lingüística del document, arreu del país.
