EL COMERÇ DEL PALLARS JUSSÀ COMENÇA LA CAMPANYA D’ESTIU
El projecte de dinamització comercial #FemPallars ha començat aquesta setmana la campanya conjunta d'estiu amb l'eslògan "El comerç més fresc, el nostre".
El projecte de dinamització comercial #FemPallars ha començat aquesta setmana la campanya conjunta d'estiu amb l'eslògan "El comerç més fresc, el nostre".
A partir d'un element comú que llueixen les diferents botigues i serveis dels municipis del Pallars Jussà, es dona un sentit d’unitat al comerç local. Una iniciativa que ja fa anys que es du a terme i que cada any compta amb més adhesions.
En aquesta ocasió l'element és un vinil en forma de bossa de la compra dissenyat per l'empresa poblatana Cre-cre disseny.
També en el cas de Tremp, l’associació de comerciants està decorant els carrers amb un motiu estival.
Per dur-se a terme ha comptat amb el finançament compartit entre els diferents ajuntaments que compten amb eixos comercials, Isona, la Torre de Capdella, la Pobla de Segur i Tremp, a més de les associacions Comerç Associat de Tremp i Pobla Activa.
Parlen al vídeo: SANDRA HERVÁS, REGIDORA DE PROMOCIÓ LOCAL DE TREMP