EL CONSELL COMARCAL BUSCA EMPRESES QUE CERQUIN PERSONAL PER PARTICIPAR A LA JORNADA D’OCUPACIÓ

La 14a Jornada d’Ocupació i Emprenedoria que organitza el Consell Comarcal de Cerdanya i que serà el 5 d’octubre tindrà un nou format. Les ofertes de feina es recolliran amb antelació per poder programar entrevistes amb els perfils que millor encaixin

Setembre 07, 2026 - 21:27
2

La 14a Jornada d’Ocupació i Emprenedoria que organitza el Consell Comarcal de Cerdanya tindrà un nou format que facilita el contacte directe entre empreses i persones que busquen feina. Les ofertes es recolliran abans de la trobada, que serà el 5 d’octubre, per poder programar entrevistes amb els perfils que millor hi encaixin. 

Les empreses tenen fins el 16 de setembre per publicar les seves ofertes. A partir del 18 de setembre els candidats ja podran inscriure’s a les ofertes que més els interessin per poder preparar l’entrevista.

Una altra de les novetats són els tallers que es faran el mateix dia de la jornada i també prèviament, com el de tècniques d’Intel·ligència Artificial o el de preparació del currículum. 

La Jornada d’Ocupació i Emprenedoria és un espai per posar en contacte les empreses que cerquen personal amb les persones que busquen feina. Sempre s’organitza just abans de la temporada d’hivern. 

En passades edicions s’ha arribat a la quarantena d’empreses i entitats participants i als noranta candidats. 

La trobada tindrà lloc a l’Hotel del Prado de Puigcerdà.

Parlen al vídeo:

ANNA DÍAZ, TÈCNICA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA DEL CONSELL COMARCAL DE CERDANYA

HEIDI PÀMIES, TÈCNICA DE JOVENTUT I REFERENT D’OCUPACIÓ JUVENIL DEL CONSELL COMARCAL