EL PARC OLÍMPIC DEL SEGRE PRESENTA NOVA MARCA
El Parc Olímpic del Segre presenta una nova identitat, amb la qual unifica totes les activitats, els serveis i els valors de l’equipament, per arribar a nou públic.
El Parc Olímpic del Segre presenta nova identitat. L’equipament evoluciona i simplifica la imatge comercial. Fins ara es feia ús de 10 marques; cadascuna amb diferents tipografies, colors i logotips. El nou disseny representa els orígens del parc, amb una piragua d’eslàlom, i juga amb elements que recorden el moviment de l’aigua.
La nova identitat es fonamenta en quatre eixos: comunitat, esport, natura i turisme. L’eslògan, ‘Destí d’emocions’, engloba les activitats, els serveis i els valors del Parc.
La nova marca vol donar més visibilitat al Parc Olímpic del Segre, per arribar a nou públic i reforçar els vincles amb la comunitat local i internacional.
Parlen al vídeo:
MERITXELL RODRÍGUEZ, GERENT DEL PARC OLÍMPIC DEL SEGRE
JOAN BARRERA, PRESIDENT DEL PARC OLÍMPIC DEL SEGRE