EL REPTE ‘LA VOLTA A L’ALT URGELL’ COMENÇA A BASSELLA

La Volta a l’Alt Urgell és un repte de dos anys per a descobrir la comarca a peu, a través dels senders del Camina Pirineus. La primera etapa comença aquest 15 de febrer.

Febrer 11, 2025 - 20:56
Febrer 11, 2025 - 21:22
 41

El Consell Comarcal de l’Alt Urgell i l’associació Marxa Nòrdica Cadí Pirineus presenta un repte per recórrer la comarca a peu. La Volta a l’Alt Urgell tindrà una durada de dos anys i comença amb sis excursions pel sud de la comarca aquest 2025. Els recorreguts s’estableixen a través dels senders del Camina Pirineus. 

Les sortides, entre febrer i juny, comptaran amb l’acompanyament d’un guia. L’organització remarca que són recorreguts ideats per a persones acostumades a caminar llargues distàncies. La primera etapa serà aquest dissabte, 15 de febrer, a Bassella. 

El calendari de les rutes i les inscripcions es poden consultar a través del web nordicwalking.cat. 

Parlen al vídeo: 

CARMEN ESPUGA, VICEPRESIDENTA DE L’ÀREA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA DEL CCAU

MONTSE RIPOLL, TÈCNICA DE TURISME DEL CCAU

ALBERT DE GRÀCIA, ASSOCIACIÓ MARXA NÒRDICA CADÍ PIRINEUS