ELS QUATRE ELEMENTS DE LA NATURA, PROTAGONISTES DE LLEGENDÀRIA
La Seu d’Urgell celebra la cinquena edició de Llegendària, aquest dissabte, 7 de juny, amb els quatre elements de la natura, com a protagonistes literaris.
Foc, terra, aire i agua. Els quatre elements de la natura són els protagonistes literaris de la cinquena edició de Llegendària, a la Seu d’Urgell. La proposta, el dissabte 7 de juny, programa una quarantena d’activitats, a partir de les 11h del matí. Enguany, com a novetat, s’incorpora un espai familiar, adreçat a infants d’entre 0 i 6 anys.
La proposta es consolida al Carrer Canonges, com a punt central, però amplia la presència del festival, també en carrers adjacents.
L’esdeveniment, organitzat per l’ajuntament de la Seu d’Urgell, compta amb una quarantena de persones i entitats implicades.
Parlen al vídeo:
CHRISTINA MORENO, REGIDORA DE FESTES DE LA SEU D’URGELL
JOAN BARRERA, ALCALDE I REGIDOR DE CULTURA DE LA SEU D’URGELL