ESPORT, LUDOTECA I SARDANES CONTINUEN LA FESTA MAJOR DE LA SEU D’URGELL

El dilluns de la Festa Major de la Seu d’Urgell ha comptat amb pedalada popular, ludoteca familiar i sardanes amb la cobla Vents de Riella, en l’inici de la jornada.

Setembre 01, 2026 - 12:32
4

La Festa Major de la Seu d’Urgell ha continuat aquest dilluns, 31 d’agost. La pedalada popular, dins el programa ‘Esport i Festa’ ha donat el tret de sortida a la jornada, que ha seguit amb la ludoteca a la plaça Joan Sansa. L’activitat familiar ha inclòs espai de jocs, inflables i espais d’aigua. 

Al mateix moment, la plaça de les Monges ha estat escenari de la ballada de sardanes amb la cobla Vents de Riella d’Agramunt. La tarda ha seguit amb jocs de realitat virtual, concerts, espectacle de circ i posa el punt final amb el correfoc i la nit sense fi, a l’espai casetes.