ESTUDIANTS D’ARQUITECTURA ESTUDIEN ELS CAS D’ESTAMARIU I BESCARAN
Una trentena d’estudiants d’arquitectura han analitzat la situació d’Estamariu i Bescaran, amb l’objectiu de fer propostes de futur, en el marc d’un taller d’estiu
Una trentena d’estudiants d’arquitectura i set professors han participat en un taller d’estiu, centrat en desenvolupament rural i noves habilitats. La proposta ha analitzat la situació d’Estamariu i Bescaran, per a plantejar línies de treball i estratègies de futur. A la vegada, permet que els joves prenguin consciència de diferents realitats.
Durant una setmana han treballat dividits en grups de cinc persones, per a desenvolupar projectes, en diferents àmbits.
Durant una setmana la proposta ha unit integrants de les escoles tècniques superiors d’arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Politècnica de València i la Universitat Rovira i Virgili.
Parlen al vídeo:
JORDI FRANQUESA, PROFESSOR DE LA UPC