FINS A 9 BÈSTIES ES VAN REUNIR DISSABTE EN LA TROBADA PALLARS DE FOC A TREMP
Fins a 9 Colles de Diables vinguts de diferents punts de Catalunya, es van reunir dissabte a la nit a Tremp per celebrar una nova Trobada de Bèsties de Foc en una de les festes tradicionals catalanes més estimada.
Tremp s’ha tornat a emplenar de fum i pólvora amb la nova edició del Pallars de Foc que ha reunit 9 colles de diables de tota Catalunya, amb les seves respectives bèsties. La programació, amb el foc com a protagonista, ha inclòs vermuts musicals, concerts i correfocs.
Aquesta nit de disbauxa també ha servit com a comiat de la Cremablat, la bèstia de Foc de la Colla de Diables Lo Peirot de Tremp, que, després de setze anys de servei, va cremar per darrera vegada a l’espera de la nova Cremablat.
La festa ha comptat amb bona afluència de públic, tant de les colles participants com de veïns i visitants, en una nit sense incidents i amb molta tradició.
Parlen al vídeo:
ÀLEX CALVO, PRESIDENT COLLA DIABLES LO PEIROT
ÀLEX CALVO, PRESIDENT COLLA DIABLES LO PEIROT
JORDI ROQUÉ, VICEPRESIDENT COLLA DIABLES LO PEIROT