GUILS TREU A LICITACIÓ CAL FORNER VELL PER FER-HI HABITATGES DE LLOGUER ACCESSIBLE
Guils treu a licitació les obres per reformar Cal Forner Vell i convertir-lo en un nou conjunt d’habitatges de lloguer accessible. Està previst repartir l’espai en tres habitatges i una botiga de queviures.
L’Ajuntament de Guils de Cerdanya ha tret a licitació les obres per reformar Cal Forner Vell. El consistori vol rehabilitar aquest antic edifici històric i convertir-lo en un conjunt d’habitatges de lloguer accessible que es dividirà en tres habitatges i una botiga de queviures.
El termini de licitació estarà obert fins el 29 de desembre i es preveu que l’habitatge estigui llest per poder ser habitat de nou a partir del gener de 2027. Les obres tenen un cost de 723.000 euros, que l’Ajuntament preveu subvencionar a través d’ajudes de la Generalitat per habilitar cases de lloguer accessible.
La casa de Cal Forner Vell, ubicada al Carrer del Mig de Guils de Cerdanya, la va adquirir el consistori l’any 2014.
Parlen al vídeo:
YOLANDA MENDO, ALCALDESSA DE GUILS DE CERDANYA



