HISTÒRIA I MÚSICA CENTRARAN LA CINQUENA JORNADA ‘TOTS A TOST
Dimecres, 29 de juliol, el despoblat de Tost tornarà a cobrar vida amb la història i la música com a protagonistes de la cinquena edició de la jornada ‘Tots a Tost’.
La jornada ‘Tots a Tost’ retornarà la vida a aquest despoblat del municipi de Ribera d’Urgellet per cinquè any el dimecres, 29 de juliol. L’edició d’enguany se centra en el patrimoni i la història al voltant del baldaquí, un dels elements més reconeguts de l’església romànica de Sant Martí.
La programació començarà amb una xerrada sobre la taula de fusta policromada que decorava l’altar del temple. Després d’una estona lliure per sopar es podrà explorar l’entorn i baixar fins on hi havia la plaça major del poble. Un concert culminarà la proposta que, per unes hores, retorna la vida comunitària al poble que va quedar deshabitat els anys 60.

