IMPORTANTS AFECTACIONS DE MOBILITAT A LA CERDANYA PEL PAS DEL TOUR DE FRANÇA

El pas del Tour de França per la Cerdanya provocarà el 6 de juliol importants restriccions de mobilitat durant cinc hores entre La Molina, Alp i Puigcerdà.

Juliol 03, 2026 - 22:19
8

L’arribada del Tour de França a la Cerdanya el dilluns, 6 de juliol, comporta importants afectacions a la mobilitat. L’Ajuntament de Puigcerdà ha informat de talls totals a la N-260 entre Alp i la capital cerdana, així com a la N-152, fins a Ur. En aquestes carreteres estarà prohibit circular-hi durant cinc hores, entre tres quarts d’una i tres quarts de sis de la tarda. 

L’entrada a Puigcerdà es podrà fer per la Colònia Simon i la sortida pel Pont de Sant Martí, tots dos punt en sentit únic, i sense possibilitat d’accés per a camions, autocars i altres vehicles de grans dimensions.

El dispositiu també ha previst aparcaments específics pels espectadors i recomanacions o rutes alternatives per a poblacions veïnes i accessos a l’hospital. Tot i això, es recomana planificar amb antelació els desplaçament i evitar les vies afectades.