JUNTS TORNA DEMANAR AL PARLAMENT LA CONSTRUCCIÓ D'UNA PISCINA COBERTA ALS PALLARS
Junts reclama novament al Parlament la construcció d’una piscina coberta al Pallars Jussà i Sobirà i s’especifica que es necessita consens de totes les institucions implicades, tant en la seva construcció com en el manteniment.
Junts torna a reclamar al Parlament de Catalunya la construcció d’una piscina coberta al Pallars Jussà i Pallars Sobirà. Una petició d’aquestes característiques ja es va fer fa un parell d’anys de forma conjunta amb diputats pallaresos d’altres formacions. Però davant del que tatxen d’immobilisme governamental, aquest dimarts, Junts va aprovar per unanimitat al Parlament aquesta petició. Ara cal poder fer el primer pas perquè això es converteixi en una realitat.
I es remarca la necessitat d’anar tots a una, sobretot pel posterior manteniment de l’equipament.
Segons la diputada de Junts, aquest espai esportiu és necessari i vital per a l’equilibri territorial de les dues comarques.
Finalment, la Cambra ve demanar al Govern que liciti la redacció del projecte constructiu de la nova piscina coberta durant el primer trimestre de 2026.
Parlen al vídeo:
JEANNINE ABELLA, DIPUTADA JUNTS PARLAMENT CATALUNYA