LA NOVA POSADA EN ESCENA DEL RESCAT DELS MINAIRONS APOSTA PER LA MÚSICA

La sisena edició d’El Rescat dels Minairons, a la Seu d’Urgell, presenta nova escenografia i més música, en les quatre funcions programades, a partir del 21 de desembre.

Desembre 3, 2024 - 21:17
Desembre 3, 2024 - 21:59
 67

Més musical, més inclusiu i nova escenografia en la sisena edició d’El Rescat dels Minairons. L’espectacle nadalenc, de la Seu d’Urgell, s’estrenarà el 21 de desembre. Enguany el guió s’ha retocat per fer-lo més dinàmic, s’ha apostat per ampliar les peces musicals i hi haurà una nova posada en escena. 

L’obra va començar el 2018, i és la primera representació des que es va decidir realitzar-la de manera biennal. 

El repartiment compta amb gairebé un centenar de persones sobre l’escenari i una vintena de voluntaris. 

L’obra és un projecte comunitari amb la participació d’entitats com l’Escola Municipal de Música o el Centre Claror, fet que s’ha destacat des de l’Ajuntament. 

Enguany s’han programat quatre funcions, entre el 21 i el 29 de desembre. Dues de tarda i dues de matí. En el cas de la darrera representació comptarà amb pantalla de subtitulat i audiodescripció. 

Parlen al vídeo:

JOEL PLA, DIRECTOR D’EL RESCAT DELS MINAIRONS

CRISTINA PERICAS, COORDINADORA GENERAL D’EL RESCAT DELS MINAIRONS

RAQUEL TORRENT, CAP DE PRODUCCIÓ D’EL RESCAT DELS MINAIRONS

CHRISTINA MORENO, REGIDORA DE FESTES DE LA SEU D’URGELL