LA POBLA DE SEGUR PREVEU TENIR LA FAÇANA DE CASA MAURI RESTAURADA A FINAL D’ANY
L’Ajuntament de la Pobla de Segur ha tret a licitació el contracte d’obres de restauració de la façana de Casa Mauri. L’objectiu de les obres és rehabilitar la torre i les façanes ja que la pedra es troba en mal estat.
L’Ajuntament de la Pobla de Segur ha tret a licitació el contracte d’obres de restauració de la façana de Casa Mauri. L’objectiu de les obres és rehabilitar la torre i les façanes ja que la pedra es troba en mal estat. A través d’una subvenció de l’Institut d’estudis Ilerdencs i el departament de cultura s’ha aconseguit uns 60.000 euros per tal de poder fer el treballs.
Aquest dimarts a la tarda s’ha acabat el termini de presentació d’ofertes i ara la idea del consistori és poder començar el més aviat possible per tenir l’obra enllestida a final d’any. EL projecte bàsic i d’execució ja va ser aprovat aquest passat juliol i ha estat redactat per l’arquitecta Anna Ibars Pascual.
Parlen al vídeo: MARC BARÓ, ALCALDE DE LA POBLA DE SEGUR