LA PRIMERA EDICIÓ DEL TRIATLÓ DE LA SEU D’URGELL TINDRÀ LLOC EL SETEMBRE

El Triatló de la Seu d’Urgell, que tindrà lloc el 14 de setembre, ofereix dues proves amb l’objectiu d’arribar a un públic ampli i donar a conèixer aquest esport.

Juliol 1, 2025 - 22:30
Juliol 1, 2025 - 23:04
 22

La Seu d’Urgell fa un pas més per a consolidar-se com a ciutat d’esport. El Parc Olímpic del Segre serà el centre neuràlgic de la primera edició del triatló La Seu d’Urgell. La proposta, que tindrà lloc el 14 de setembre, organitza dues modalitats, amb l’objectiu d’impulsar la participació, també per a persones que es vulguin iniciar en l’esport. 

La competició es desenvoluparà per asfalt, al voltant del centre de la ciutat. L’objectiu és impulsar aquesta pràctica esportiva, al territori. 

L’organització espera la participació d’entre cent i dues-centes persones, en la primera edició de la prova. 

Parlen al vídeo:

SERGI GONZÁLEZ, DIRECTOR TÈCNIC DE LA FEDERACIÓ ANDORRANA DE TRIATLÓ

BÀRBARA ROMEU, REGIDORA D’ESPORTS DE LA SEU D’URGELL

EDURNE LÓPEZ, PRESIDENTA DE LA FEDERACIÓ ANDORRANA DE TRIATLÓ