LA PROGRAMACIÓ DE TARDOR DE LA SEU D’URGELL UNEIX CASTANYES I CALAVERES

La Seu d’Urgell uneix tradicions populars en la renovada proposta de tardor amb el programa ‘Entre castanyes i calaveres’ amb cinema, jocs, música i terror.

Octubre 27, 2026 - 09:38
0 7

‘Entre castanyes i calaveres’ és la programació renovada de tardor a la Seu d’Urgell. Les propostes, que s’adrecen a infants, joves i famílies, començaran dimecres, dia 28, amb un taller de galetes i una xerrada sobre com acompanyar la por en els infants. 

Dijous les activitats continuaran amb cinema i divendres tindrà lloc la jornada principal. El poliesportiu acollirà jocs, tallers i espectacles durant tot el dia, amb servei de canguratge. Un escape room pel centre històric de la ciutat començarà la programació de la tarda i al vespre obrirà portes la Sala dels Horrors. El passatge de terror, organitzat pels Diables de l’Alt Urgell, repetirà sessió dissabte a la nit. Al mateix temps, a la plaça dels Oms hi tindrà lloc la Festa Jove amb música i gastronomia. 

Les propostes tancaran diumenge, 1 de novembre, amb la CAUstanyada a la plaça de les Monges.

Quina és la teva reacció?

Like Like 0
No m'agrada No m'agrada 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Wow Wow 0
Sad Sad 0
Angry Angry 0

Comentaris (0)

User