LA SEU D’URGELL DONA EL TRET DE SORTIDA AL FESTIVAL DE MÚSICA ANTIGA DELS PIRINEUS
El concert inaugural de la quinzena edició del Festival de Música Antiga dels Pirineus a la Seu d’Urgell recupera composicions de la Barcelona durant la Guerra de Successió.
La Catedral de Santa Maria d’Urgell ha donat el tret de sortida a la quinzena edició del Festival de Música Antiga dels Pirineus. El concert inaugural ha estat una producció pròpia, que ha recuperat la música de la Barcelona d’entre 1705 i 1713, quan la presència de l’arxiduc, Carles d’Àustria, durant la Guerra de Successió comporta la internacionalització de l’ambient musical.
La proposta busca l’equilibri entre grans noms internacionals i el talent català amb concerts en espais singulars.
La programació del festival s’allargarà fins el 23 d’agost amb activitats complementàries i propostes socials per apropar la música a persones vulnerables.
Parlen al vídeo:
XAVIER CESTER, DIRECTOR DE L’ÀREA DE MÚSICA DE L’INSTITUT CATALÀ DE LES EMPRESES CULTURALS
ALFONS PÉREZ, DIRECTOR DEL FEMAP
JOAN BARRERA, ALCALDE DE LA SEU D’URGELL
MÒNICA BONELL, MINISTRA DE CULTURA, JOVENTUT I ESPORTS D’ANDORRA

