LA VALL DE LA VANSA ACOLLIRÀ EL PRIMER RODATGE D’UN CURT SOBRE LES TREMENTINAIRES
La Vall de la Vansa es convertirà en escenari d’un rodatge professional per explicar la història de les Trementinaires, a través del curtmetratge de ficció en català ‘Flor del cel’.
La Vall de La Vansa serà, per primera vegada, escenari d’un rodatge professional aquesta tardor. Després de dos anys, el curtmetratge de ficció en català ‘Flor del cel’ està a punt de fer-se realitat. El projecte, que s’ha presentat a la Seu d’Urgell, explica la història de les Trementinaires a través d’una nena i una vella remeiera, que serà interpretada per Carme Sansa.
El film, impulsat per la cooperativa Clack Audiovisual, es gravarà amb un equip tècnic i artístic d’una trentena de persones i la implicació de població del territori.
El curtmetratge, amb un cost d’uns 50.000 euros, compta amb el suport de diverses institucions i agents privats. Tot i això, amb la voluntat que el projecte sigui participatiu s’ha obert una campanya de finançament col·lectiu.
Parlen al vídeo:
ELOI AYMERICH, DIRECTOR DEL CURTMETRATGE ‘FLOR DEL CEL’
MERCÈ VALLS, REGIDORA DE CULTURA DE L’AJUNTAMENT DE LA VANSA I FÓRNOLS