L’AJUNTAMENT DE PUIGCERDÀ TANCA EL PROCÉS D’ESTABILITZACIÓ DE LA PLANTILLA MUNICIPAL

L’Ajuntament de Puigcerdà dona per tancat el procés d’estabilització de la plantilla municipal que ha permès consolidar 53 llocs de treball, amb l’objectiu d’oferir una ocupació pública estable i de qualitat.

Juny 2, 2025 - 19:53
Juny 2, 2025 - 21:45
 35

Amb la presa de possessió de dos agents de la Policia Local com a funcionaris, l’Ajuntament de Puigcerdà ha posat punt final al procés extraordinari d’estabilització del personal municipal, iniciat l’any 2022.

En total, el pla ha permès consolidar 53 llocs de treball, dels quals 50 corresponen a personal laboral fix i 3 a funcionariat. Les places estabilitzades inclouen perfils diversos com ara auxiliars administratius, tècnics o professors, que corresponen a diferents àrees del consistori, com Urbanisme, Atenció Ciutadana, Seguretat i Administració General.

L’objectiu és poder oferir una ocupació pública estable i de qualitat, alhora que es vol assegurar una prestació eficient dels serveis municipals. Així, amb aquest pas, el govern municipal considera culminada una etapa clau per a la reorganització de la plantilla i la reducció de la temporalitat a l’administració local.