LES CARROSSES LLUEIXEN A PUIGCERDÀ PER LA FESTA DE L’ESTANY
La Festa de l’Estany omple Puigcerdà de públic i activitats, entre les quals ha destacat la desfilada de carrosses, amb una desena de colles participants.
Puigcerdà culmina la Festa de l’Estany, que ha omplert la vila de públic i activitats. Un dels actes més lluïts ha estat la desfilada de carrosses, que ha començat al barri de l’Estació, fins arribar a la plaça Santa Maria. En la proposta hi ha participat una desena de colles, que han preparat la posada en escena, les darreres setmanes.
Enguany s’han recuperat els premis a les millors carrosses. Fet que ha aportat més nivell en la seva execució. La desfilada ha estat encapçalada pels protagonistes de la llegenda que envolta la celebració: el Príncep dels Aires, la Princesa de les Aigües i la Vella de l’Estany.
La programació ha inclòs concerts, amb l’actuació destacada d’Els Catarres; correfoc i la travessia de l’estany. El piromusical ha posat el punt final a la festivitat.
Parlen al vídeo:
JOAN MANEL SERRA, ALCALDE DE PUIGCERDÀ
ÀNGELS PIGUILLEM, VELLA DE L’ESTANY