LLÍVIA CONTINUA APOSTANT PEL TEATRE I CREA PLANTER DE JOVES ACTORS

Març 11, 2026 - 08:00
 18

Llívia segueix apostant pel món del teatre, impulsant un programa mensual de representacions al poliesportiu i també amb la creació, l’any passat, d’una escola de teatre amateur. Després de la bona acollida que ha tingut el grup d’adults, ara la proposta s’ha ampliat amb la creació d’un curs gratuït de teatre per a joves, que va arrencar aquest febrer. Les classes es fan cada dilluns i compten amb una desena de participants de tota la comarca, que ja es preparen per pujar dalt de l'escenari. 

Les sessions s’adrecen a joves d’entre 12 i 17 anys. Amb la formació es busca que en un futur els participants acabin creant grup de teatre propi.

Com hem dit, fa un any es va posar en marxa l’escola de teatre amateur per adults de Llívia. A més del programa mensual de representacions, a la tardor es tornarà a organitzar la mostra de teatre. 

Parlen al vídeo:

MARTA CATASÚS, REGIDORA DE CULTURA DE L’AJUNTAMENT DE LLÍVIA

JOAQUIM CASTELLÓ, DIRECTOR DE TEATRE AMATEUR

JAN, ALUMNE