PROFESSIONALS DEL TURISME MICE VISITEN LA CERDANYA PER DESESTACIONALITZAR L’OFERTA TURÍSTICA
Mitjans de comunicació i agències visiten la comarca per descobrir els espais turístics que té la Cerdanya. La iniciativa pretén impulsar el turisme MICE i potenciar una oferta turística diversificada durant tot l’any.
Diferents mitjans de comunicació i agències han visitat diferents punts d’interès turístic de la Cerdanya per descobrir de primera mà l’oferta i diversificar-la durant tot l’any. La iniciativa, impulsada pel Consell Comarcal de la Cerdanya i Empresariat Cerdanya, ha organitzat una estança de tres dies per tal de potenciar el turisme MICE al territori.
Durant l’estança pel territori s’ha fet una ruta amb bicicleta amb el ciclista d’elit, Jose Antonio Hermida, amb final al celler Llivins i un dinar amb productes de proximitat de la mà del xef de renom, Albert Boronat. A banda, s’han visitat el Palau de Congressos i el Teatre reformat d’Alp, preparats per acollir el turisme MICE. L’estada ha acabat amb una ruta fins al refugi del Niu de l’Àguila i un dinar a l’Hotel Spa de La Collada.
El projecte, iniciat el 2022, ja ha presentat un catàleg que reuneix un total de 46 empreses i 16 espais singulars dels ajuntaments de la comarca, amb la voluntat de ser un aparador digital de l’oferta turística de la Cerdanya per oferir una activitat anual i potenciar un turisme responsable.
Parlen al vídeo:
MAR QUERA, CONSELLERA DE TURISME DEL CONSELL COMARCAL DE LA CERDANYA
FÈLIX VIVES, GRUP EVENTO PLUS