SINERGIA ENTRE VALOR SOCIAL I ELS BOSCOS DEL PIRINEU A LA SEGONA EDICIÓ DE ‘SOC DE BOSC’

Integra Pirineus i Cerdanya Viva s’uneixen per celebrar la segona edició de “Soc de Bosc”, una jornada solidària que ha donat espai al diàleg i a la reflexió sobre el futur dels boscos del Pirineu.

Octubre 27, 2025 - 21:12
 22

La Fundació Integra Pirineus i Cerdanya Viva Ecoestades han celebrat la segona edició de la jornada solidària ‘Soc de Bosc’, sota el títol “Els boscos: una oportunitat per a les persones del territori”. Una jornada que vol posar el focus en el valor dels boscos com a motor de desenvolupament local. La trobada ha combinat divulgació, reflexió i acció solidària per conscienciar sobre el futur forestal del Pirineu.

Els beneficis recaptats es destinen a Integra Pirineus, ja que promou la inserció laboral a través de la gestió forestal sostenible. La jornada ha comptat amb un sopar benèfic amb productes ecològics i de proximitat, preparat a la cuina viva de l’Arç. L’àpat ha estat finançat amb els €coCerdans, la moneda virtual solidària de Cerdanya Viva, que permet acumular recompenses per accions ambientals.

Parlen al vídeo:

DAVID ISERN, IMPULSOR DE CERDANYA VIVA

URGELL ESCRIVÀ, DIRECTORA DE LA FUNDACIÓ INTEGRA PIRINEUS