TANCA LA PRIMERA EDICIÓ DEL CASAL D’ARQUEOLOGIA A LA SEU D’URGELL

Una vintena d’infants s’han apropat a l’època medieval, a través de tallers i activitats, en la primera edició del casal d’arqueologia, a la Seu d’Urgell.

Juliol 28, 2025 - 21:20
Juliol 28, 2025 - 21:50
 61

Una vintena d’infants d’entre vuit i tretze anys han participat a la primera edició del casal d’arqueologia, a la Seu d’Urgell. La proposta impulsada per l’Espai Ermengol, sota el títol ‘Viatge al cor de l’edat mitjana’, s’ha centrat en l’arqueologia d’una manera experimental, a través del jaciment del pati de les Monges. 

A banda de l’arqueologia, els infants han conegut de primera mà les formes de vida del món medieval, a través de tallers i activitats, inspirades en oficis i arts. 

La nova proposta educativa i lúdica, que ha rebut una bona valoració, ha comptat amb la implicació de diverses institucions i equipaments culturals, del territori. 

Parlen al vídeo:

ANNA LÓPEZ, COORDINADORA DE L’ESPAI ERMENGOL I RESPONSABLE DEL CASAL

CARLA GARRIDO, ARQUEÒLOGA, DIVULGADORA I RESPONSABLE DEL CASAL