TRET DE SORTIDA A LA PROGRAMACIÓ DE CARNAVAL DE LA SEU D’URGELL

Un taller de màscares gegants ha estat la primera, d’una vintena de propostes, dins la programació de carnaval, a la Seu d’Urgell, que s’allargaran fins el 04 de març.

Febrer 19, 2025 - 20:23
Febrer 19, 2025 - 21:49
 76

La Seu d’Urgell ha donat el tret de sortida a la programació de carnaval, amb un taller de màscares gegants. Les principals novetats de la festivitat són la recuperació del Ball Cerdà, el dissabte 01 de març, i l’impuls d’una festa per a joves, d’entre 12 i 16 anys, el mateix dissabte, a la pista polivalent. 

Els actes de carnaval s’allargaran fins el 04 de març, amb activitats ja consolidades com la cantada de l’estudiantina, la rua de carnaval o la crema del rei carnestoltes. 

Aquest dissabte, 22 de febrer, la plaça Patalín acollirà el Ball de l’ossa i el Ball de l’Indiot. Les propostes estaran acompanyades per degustacions de plats de carn de caça i tòfona. 

Parlen al vídeo:

CHRISTINA MORENO, REGIDORA DE FESTES DE LA SEU D’URGELL