UN MILER DE PERSONES ASSISTEIXEN A SONS DE L’ERA

El festival de música i cultura del Pirineu, Sons de l’Era, celebra la quarta edició amb un miler d’assistents a la proposta, que busca ser un espai de trobada i d’oci saludable.

Maig 27, 2025 - 21:27
Maig 27, 2025 - 21:34
 72

Un miler de persones assisteixen al festival de música i cultura del Pirineu, Sons de l’Era. Prats i Sansor ha acollit la quarta edició de la proposta, amb Alidé Sans, Remei de Ca la Fresca i Rachel&Tote, com a caps de cartell. L’associació Festuca Gautieri, organitzadora de l’esdeveniment, remarca la qualitat del festival. 

La programació busca arribar a diferents públics per convertir-se en un espai de trobada i d’oci saludable. 

Sons de l’Era busca ampliar l’oferta cultural, més enllà de l’estiu. La proposta ha mantingut l’entrada gratuïta, per ser un festival inclusiu i accessible a tothom.

Parlen al vídeo:

ARNAU CORBERÓ, MEMBRE DE FESTUCA GAUTIERI