UN NOU CANAL DE COMUNICACIÓ AGILITZARÀ LA RELACIÓ ENTRE L’AJUNTAMENT DE LA SEU I LA POBLACIÓ

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell presenta un nou canal de comunicació, a través de WhatsApp, per agilitzar la relació entre el consistori i la població. L’eina permet rebre informació, fer consultes i comunicar incidències.

L’Ajuntament de la Seu d’Urgell presenta un nou canal de comunicació perquè la relació entre els serveis municipals i la població sigui més directa i àgil. A partir d’aquest dimecres entra en funcionament un número de telèfon, que a través de l’aplicació WhatsApp, permetrà rebre informació, fer consultes o comunicar incidències. 

Per donar-se d’alta a l’eina cal guardar el número de l’Ajuntament a l’agenda del telèfon i obrir-hi una conversa, a través de WhatsApp, enviant la paraula ‘Hola’. 

En un menú general s’hi despleguen totes les opcions. Des del consistori creuen que pot ser útil per controlar les incidències arreu de la ciutat. 

El nou canal de comunicació també permetrà donar resposta a la ciutadania de manera més ràpida. La proposta comença amb una primera fase perquè la població s’hi doni d’alta i posteriorment s’estudiarà incloure-hi més funcions. 

Parlen al vídeo:

JOAN BARRERA, ALCALDE DE LA SEU D’URGELL

JORDI MAS, REGIDOR DE L’OAC, TRANSPARÈNCIA I COMUNICACIÓ DE LA SEU D’URGELL