UNIÓ DE PAGESOS DENUNCIA RETARD EN EL PLA DE CONTROL POBLACIONAL DE FAUNA
Unió de Pagesos denuncia la demora de l’aprovació del Pla de Control Poblacional de fauna cinegètica per risc de tuberculosi bovina, des de la Seu d’Urgell.
Unió de Pagesos denuncia retard en l’aprovació del Pla de Control Poblacional de fauna cinegètica per risc de transmissió de la tuberculosi bovina. Ho han fet davant els Serveis Territorials d’Agricultura a l’Alt Pirineu i Aran, per demanar transparència i celeritat en la gestió d’espècies.
El sindicat convocarà protestes a diferents punts de Catalunya si la mesura de seguiment poblacional no tira endavant.
Unió de Pagesos lamenta que el Departament no hagi incorporat cap proposta seva al Pla per facilitar actuacions dels titulars de les finques i incloure el cabirol com a espècie objectiu.
Parlen al vídeo:
JOSEP CARLES VICENTE, MEMBRE DE LA COMISSIÓ PERMANENT NACIONAL D’UNIÓ DE PAGESOS
JOAN GUITART, RESPONSABLE DE FAUNA CINEGÈTICA D’UNIÓ DE PAGESOS