CAIXABANK REFERMA EL COMPROMÍS DE SEGUIR A PROP DE LA POBLACIÓ

CaixaBank referma el compromís aquest 2024, i amb voluntat de futur, de ser propers a la ciutadania i no abandonar els municipis en els quals sigui l’únic banc. El motiu és assegurar la inclusió financera, també en les poblacions més petites. L’objectiu és, no només ser-hi presents, sinó que es disposi dels mateixos serveis i tecnologia. Actualment a Lleida hi ha 56 poblacions on CaixaBank és l’única entitat.  

Un dels casos on l’oficina de CaixaBank és l’única entitat del municipi és a Organyà. Els clients de tota la vida valoren que el servei es continuï oferint. 

Amb una població d’uns 900 habitants, més de 300 persones tenen més de setanta anys. Davant aquesta població envellida, l’Ajuntament d’Organyà remarca la importància de l’atenció propera. 

L’entitat compta amb dues oficines centenàries a l’Alt Pirineu. La Store La Seu d’Urgell i la de Tremp. Els espais han esdevingut testimonis de la transformació política, social i econòmica del país. Al llarg del temps, però, s’han mantingut els trets diferencials de proximitat, compromís social, capacitat comercial, model de gestió diferencial i l’aposta per un servei de qualitat. 

Les oficines de CaixaBank han evolucionat i incorporat noves tecnologies, a la vegada que es potencia l’atenció personal. Així, el model Store les concep com a espais oberts, accessibles i transparents, amb un gestor de referència. La presència d’oficines es complementa a la demarcació amb una xarxa de caixers automàtics d’última generació. 

Parlen al vídeo:

NÚRIA CASÉ, DIRECTORA D’ÀREA DE NEGOCI A LLEIDA I TARRAGONA

FRANCESC ESPAR, CLIENT DE CAIXABANK D’ORGANYÀ

CELESTÍ VILÀ, ALCALDE D’ORGANYÀ

JOSEP MARIA GONZÁLEZ, DIRECTOR TERRITORIAL DE CAIXABANK A CATALUNYA