EL CAC CONSIDERA PROPAGANDA ENCOBERTA LA PUBLICITAT DEL GOVERN SOBRE ELS JOCS D’HIVERN

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya considera propaganda instrumentalitzada de manera encoberta l’espot publicitari dels Jocs d’Hivern, impulsat pel Govern, tal com ha fet públic la plataforma Stop JJOO.

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya conclou que l’espot publicitari que el Govern de Catalunya va impulsar, fa gairebé un any, és propaganda instrumentalitzada de manera encoberta mitjançant la publicitat institucional. La plataforma Stop JJOO demana la dimissió de la consellera de presidència, Laura Vilagrà, després que s’hagi fet pública la resposta a la seva denuncia. 

El col·lectiu creu que la candidatura als Jocs Olímpics no ha estat transparent i asseguren que el que van vendre com a participació ciutadana, només va ser manipulació per condicionar l’opinió pública. 

La campanya publicitària ‘Jocs d’Hivern 2030. Tornem a fer història’ va tenir un cost de 329.000 euros. 

Parlen al vídeo: BERNAT LAVAQUIOL, PLATAFORMA STOP JJOO