EL COL·LECTIU DE JUBILATS CCOO DE L’ALT URGELL DEMANA MILLORES A LA FSH

La falta d’especialistes i les derivacions a hospitals són alguns dels temes que el col·lectiu de jubilats de Comissions Obreres de l’Alt Urgell ha posat sobre la taula, en una reunió amb la Fundació Sant Hospital.

Febrer 3, 2025 - 19:27
Febrer 3, 2025 - 21:17
 19

El col·lectiu de jubilats de Comissions Obreres de l’Alt Urgell demana crear una assemblea ciutadana, que faci seguiment dels serveis hospitalaris. La proposta s’ha traslladat a la Fundació Sant Hospital, en una reunió amb la gerent del centre, per exposar-li deficiències. 

L’entitat va posar sobre la taula la falta d’especialistes, les derivacions als hospitals de Lleida o Barcelona i la manca de seguiment de les intervencions. Des del centre sanitari han explicat que es treballa en una nova xarxa de serveis sanitaris, per oferir dermatologia i tractament macular dels ulls. 

El col·lectiu de jubilats també ha demanat la coordinació entre hospitals de l’Alt Pirineu i Aran.