EL TREN DELS LLACS TANCA LA DISSETENA TEMPORADA AMB UN 9% MÉS DE VIATGERS

L’històric Tren dels Llacs tanca la seva dissetena temporada amb gairebé 7.000 usuaris en set mesos. Un increment, respecte a l’any passat, d’un 9% de viatgers.

Octubre 29, 2025 - 18:06
Octubre 29, 2025 - 20:58
 47

El Tren dels Llacs, la històrica línia ferroviària entre la Pobla de Segur i Lleida  en servei des de finals d’abril, tanca la dissetena temporada amb un 9% més de viatgers. Això es tradueix en gairebé 7.000 passatgers en total i una ocupació mitjana  d’un 98,41%.

Durant els set mesos que el servei ha estat operatiu, s’han fet 27 circulacions, 23 amb el Tren dels Llacs Històric i 4 amb el Tren dels Llacs Panoràmic, que funcional els mesos de juliol i agost.

El Tren Turístic, gestionat per Ferrocarrils de la Generalitat, ha millorat l’experiència turística amb la incorporació de viatges guiats. La proposta, que s’afegeix a l’oferta complementària, ha donat a conèixer històries i curiositats del territori en un itinerari que travessa 40 túnels, 75 ponts i quatre grans llacs.