ERC OBRE LA PORTA A TREBALLAR CONJUNTAMENT LES TRES FORMACIONS PER PUIGCERDÀ

El grup d’Esquerra a Puigcerdà planteja un nou equip de govern, integrat per les tres formacions, si prospera la moció de censura, presentada amb el suport de Futur.

Juliol 3, 2025 - 21:58
Juliol 3, 2025 - 23:42
 102

Impulsem Puigcerdà – Esquerra Republicana de Catalunya obre la porta a treballar conjuntament, les tres formacions, en un nou equip de govern. En cas que prosperi la moció de censura, presentada amb el suport de dos regidors de Futur, asseguren que la seva voluntat és sumar tots els regidors que vulguin treballar pel poble.

La formació encararà la darrera meitat de legislatura, com un repte. Conscients que serà complicat implantar el seu programa, però amb prioritats clares com la neteja viària o l’enllumenat. 

La proposta de govern d’Esquerra, però, exclou el líder de Futur, Francesc Armengol, perquè consideren que ha prioritzat interessos personals, per sobre dels de la vila.

Parlen al vídeo:

JOAN MANEL SERRA, CAP DE LLISTA D’IMPULSEM PUIGCERDÀ - ERC