LA 1a TROBADA DE PATCHWORK RECAPTA 1.400€ PER CAUSES BENÈFIQUES

50 participants i 15 botigues de Patchwork d’arreu de Catalunya s’apleguen a Llívia per celebrar la primera edició de la Trobada de Patchwork que ha recaptat 1.400 euros per causes benèfiques.

Octubre 13, 2025 - 22:15
 18

Aquest cap de setmana, Llívia ha acollit una gran comunitat cosidora d’arreu de Catalunya en el marc de la primera Trobada de Patchwork, organitzada per l’Associació Nouvelle Chance de la Guingueta d’Ix, amb el suport de l’Ajuntament de Llívia.

L’esdeveniment, que s’ha celebrat al Poliesportiu de Llívia, ha aplegat un total de 50 participants i 15 botigues especialitzades en Patchwork, que han divulgat aquesta tècnica europea de teixir amb un ampli programa d’activitats.

L’acte solidari ha recaptat un total de 1.400 euros que es repartiran entre les diferents causes benèfiques que col·labora l’Associació Nouvelle Chance. Els diners es van recaptar a través d’una rifa solidària i la compra d’un kit per realitzar un taller de Patchwork.