LA CONVIVÈNCIA, FIL CONDUCTOR DE LES SESSIONS DE CONTES DE PALLARS LECTOR

Uns 400 alumnes de les escoles de Tremp visiten aquests dies la biblioteca pública Maria Barbal en el marc del projecte Pallars Lector. En aquesta ocasió les sessions d’animació lectora s’han dedicat a la convivència i els conflictes de relació.

Uns 400 alumnes de les escoles de Tremp visiten aquests dies la biblioteca pública Maria Barbal en el marc del projecte Pallars Lector. En aquesta ocasió les sessions d’animació lectora s’han dedicat a la convivència i els conflictes de relació. A través dels conta-contes de la Sara Sareta es treballa la resolució de conflictes i l'assetjament escolar a partir dels contes en veu alta.

El fil conductor ha estat una carta d’una minairona que els infants han rebut a la classe.

Des de la biblioteca es destaca que una de les principals finalitats és que els infants vegin la lectura com un fet lúdic, en aquest sentit doncs, es preparen uns lots de llibres en préstec per les classes que els ho demanen perquè s’enduguin la lectura a casa i la gaudeixen durant aquestes festes de Nadal en família.  

En total participen a l’activitat 21 grups escolars, d’entre 2 i 9 anys.

Parlen al vídeo:

CRISTINA SALAZAR, MESTRA ESCOLA VALLDEFLORS

LAURA FUSES, DIRECTORA BIBLIOTECA PÚBLICA MARIA BARBAL