LA POBLA TINDRÀ UNA SALA POLIVALENT I UNA NOVA ZONA D’APARCAMENT
La Pobla de Segur ja està treballant en les obres per adequar una nau que ha llogat a l’encreuament de l’Avinguda Madrid i l’Avinguda Pirineus i ubicar-hi el magatzem de la brigada municipal, així com una sala polivalent.
La idea és que la sala sigui de ràpida utilitat i que promogui la celebració d’activitats, tant organitzades pel consistori com per les nombroses entitats del poble.
La nau, que ja es troba dividida en dos espais, comptarà amb una zona d’ús exclusiu per al personal de la brigada, on s’hi guardarà material i s’hi faran uns vestidors pels treballadors. I la part destinada a la sala polivalent, mentre no hi hagi activitats servirà també de pàrquing pels vehicles de la brigada.
Aquesta actuació també contempla l’adequació d’un solar del costat per establir-hi una zona d’aparcaments.
Des del consistori es destaca que la nau està en molt bones condicions. Actualment s’està repassant la teulada, però les obres que s’han de fer són mínimes i es fan amb el personal propi de la brigada.
També s’ha obert un procés participatiu per trobar nom a la sala. Fins al 18 de febrer es poden presentar propostes i després es podrà votar entre les 4 finalistes.
Parlen al vídeo:
MARC BARÓ, ALCALDE DE LA POBLA DE SEGUR