‘LA SEU d’URGELL DESAPAREGUDA’ OFEREIX UN PASSEIG GRÀFIC PER LA HISTÒRIA DE LA CIUTAT

El llibre de Climent Miró, ‘La Seu d’Urgell desapareguda’, que recull la història de la ciutat en unes 170 fotografies, s’ha presentat a la sala de la Immaculada.

Abril 11, 2025 - 21:44
Abril 11, 2025 - 22:05
 51

El llibre ‘La Seu d’Urgell desapareguda’ recull en unes 170 fotografies, la història gràfica de la capital urgellenca. L’obra, de Climent Miró, proposa una ruta pels principals carrers de la ciutat, el Passeig, l’eixample i acaba a Castellciutat i els afores. 

La presentació del llibre ha tingut lloc aquest dijous, 10 d’abril, a la Sala de la Immaculada. L’acte ha comptat amb la benvinguda de l’alcalde, Joan Barrera, i el prologuista del llibre, Lluís Obiols, ha acompanyat l’autor. 

L’obra forma part de la col·lecció ‘Catalunya desapareguda’, de l’editorial Efadós, amb més de 256 volums arreu del territori.