LA SEU D’URGELL SEGUIRÀ UN PLA D’ACCIÓ FINS EL 2027 PER MILLORAR LA POLICIA MUNICIPAL
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha encarregat un pla d’acció, per a millorar la Policia Municipal, que estableix 73 objectius, en recursos humans, model policial i coordinació interna
L’Ajuntament de la Seu d’Urgell ha encarregat un pla estratègic per a la policia municipal, que es desenvoluparà fins el 2027. El document, elaborat per la Fundació Bosch i Gimpera, de la Universitat de Barcelona, s’entregarà abans de finalitzar l’any. L’objectiu és establir mesures per aconseguir un cos més efectiu i proper.
La Policia Municipal és integrada per 19 agents, actualment. La demografia de la ciutat, però, requereix un mínim de 24 treballadors, per a poder atendre correctament la ciutadania.
El pla defineix 73 objectius i estableix set línies estratègiques.
Les accions es divideixen en tres blocs: la millora de procediments administratius i coordinació interna, el model policial i la imatge corporativa i els recursos humans.
El projecte també contempla el seguiment del pla per avaluar-ne el compliment, al llarg dels tres anys d’execució.
Parlen al vídeo:
JOAN BARRERA, ALCALDE DE LA SEU D’URGELL
ANTONIO GONZÁLEZ, SOTSINSPECTOR DE LA POLICIA MUNICIPAL DE LA SEU D’URGELL
DIEGO TORRENTE, CATEDRÀTIC DE SOCIOLOGIA DE LA UB
JOAN JOSEP MARTÍNEZ, RESPONSABLE D’ANÀLISI I REDACTOR DEL PLA