L’AJUNTAMENT DE PUIGCERDÀ REFORÇA EL DEPARTAMENT ECONÒMIC PER MILLORAR LA GESTIÓ
L’Ajuntament de Puigcerdà ha reforçat el departament econòmic incorporant nou personal per tal de millorar la gestió del pressupost públic. Concretament, des de fa unes setmanes un total de set persones treballen en aquesta àrea.
L’Ajuntament de Puigcerdà ha reforçat el departament econòmic amb més personal per tal de millorar la gestió del pressupost públic. Concretament, des de fa unes setmanes un total de set persones treballen en aquesta àrea. En el nou equip hi ha un interventor, un tresorer i un tècnic econòmic, figures que fins ara no hi havia, o bé, només hi eren unes hores a la setmana.
Des del consistori han explicat que el fet de disposar d’un tresorer agilitzarà tràmits que es trobaven aturats, com ordenances o pagaments de factures.
Un altre dels principals objectius econòmics és disposar del pressupost d’enguany, a més de tancar els contractes de recollida de neteja, jardineria i el de la xarxa d’aigua municipal, que va caducar fa anys. L’equip de govern ha afegit que una altra prioritat és millorar les condicions laborals i d’espais del personal que treballa a l’ajuntament.
Parlen al vídeo:
JOAN MANEL SERRA, ALCALDE DE PUIGCERDÀ



